söndag 15 mars 2009


Hej å hå!!!


Idag har vi haft en mysig söndag med umgänge... vi tog bilen till mariestad och hälsade på min bror och hans familj på förmiddagen och på vägen hem däckade lilleman i bilen! Väl hemma tillagades lax, rotsaker och en god kall sås till! Sen tog vi oss en promenad till maxi-huset och handlade hem lite frukost, och passade oxå på att säga hej till min syster med familj och mamma som var i Skövde för lite skön shopping! Sen tog henke med Filip upp till en kompis för fika och jag fick ett par timmar ifred och fick äntligen sytt mina nya gardiner... så nu har vi det så fint här hemma....! Lilleman sover och vi ska mysa i soffan och kolla lite tv...


Jessika... Greklands bidrag är ingen operalåt! Dom skickar Sakis Rouvas i år igen.... han som sjöng shake it.. Men jag lovar att forska vidare i saken.. måste ju kolla vilka chanser den har mot en eventuellt likadan....


Dagens bild är en gammal goding... ibland minns man inte hur små dom har varit.....


Inga kommentarer: