söndag 20 september 2009

Långhelg!

Hejsan hejsan!
Denna långa helg började redan i torsdags kan man säga då Addelina kom till skövde på besök hos moster Marina. Hela gänget kom hit och hälsade på och Addis hade köpt present till Gustav. Inte illa för en liten tjej på fyra år att säga att hon vill köpa present till Gustav. Jag blev alldeles rörd! Marina som håller på att sortera en massa grejer då dom ska flytta behövde någon som kunde långtidsförvara hennes vinylplattor... och jag ställer gärna upp! Det blev många glada skratt när vi gick igenom högen som både innehöll Marky Mark, Lena Philipsson (med autograf),Pernilla Whalgren, Trance Dance mm mm. Vi hade en urmysig em Tack!
Fredagen blev lite chev då filip vaknade 04:40 och somnade igen vid 11:30, men när vi vaknat till på em och fått i oss lite mat, gick vi ut och lekte med paula och addelina i lekparken. Sen blev det en sväng till maxi och tidigt i säng!
Lördagen innehöll en del den oxå. Jag lämnade upp Filip Till Boban och begav mig i väg med Linnie och Malin för att möta upp Zdravka och besöka höstens stora klädbytardag! Älskar att gå på sånna! Jag var på jakt efter en ny bärsele (babybjörn) då den jag lånat kommer att behövas av mamman själv(zdravka) innom snar framtid! Och jag hittade en som var nästan sprillans ny! jibbie!!! Sedan blev det lite coola tröjor till kusinerna i mariestad och en byggare bobpjamas till Filip och självklart innhandlades en traktor till min stora kille oxå... sen hittade linnie världens coolaste brallor till gustav (se bild längre ner) Så nu längtar jag till han kan ha stl 68.
På eftermiddagen bar det av upp till henkes föräldrar, dom hade besök av Henriks moster som åkt ner med sin man från sundsvall för och hälsa på! Det var jätteskoj att få träffa dom. Och god mat fick vi oxå! Tack tack!
Idag vet jag inte riktigt vad vi ska hitta på! Henke ska iväg och jobba lite senare.. Men vad vi hittar på har jag ingen aning om...
Hoppas alla får en fin höstdag med massor av sol!
Kramisar
Två underbara tjejer Paula och Addis..

I vagnen på väg till maxi!

Jag och min stora prins

Sötis i kläder stickde av mormor!



Dessa coola retrobrallor blev ett av fynden på klädbytardagen!












1 kommentar:

Emma sa...

Kul med en uppdatering! Ha det så mysigt ni med! Kram från oss!