fredag 6 november 2009

Hårmodell och lek och bus!

Jag fick syn på den här annonsen igår i sla


Och efter noga övervägande begav jag mig till castingen ikväll... och jiiiipiii jag blev en av dom lyckligt utvalda! Så på måndag är det dags för en heldag som börjar kl 09:00 och avslutas kl 22:00. Dagen avslutas med en visning för ca 70 andra frisörer och det ska bli såååå himla skoj. Jag kan tänka mig att jag får en radikal förändring så det kan bli kort! Åh vad et ska bli spännande... begge grabbarna sover och henka jobbar.. så jag sitter här och tankarna skenar.. bilder utlovas på tisdag....


I onsdags tog henke ledigt från kl 11 och vi for upp till örebro och lek och buslandet med jenny,Micke och deras grabb victor.. Gustav lämpade vi av hos mormor så filip fick en helag själv med mamma och pappa och massor av skämmas bort med dricka, mc donalds och allt som hör till... vi var inte hemma förrens kl 20 och filip däckade som en klubbad oxe...
kramisar

2 kommentarer:

victoria sa...

spännande!!

Emma sa...

åhh så sköjj!! :)