onsdag 5 oktober 2011

Låång dag och en premiär!!!

Denna dag har varit en lång dag! Jag gick upp kvart i fem i morse och kom precis hem... först jobba till 12 sen hämta barn för avfärd till mariestad och besök hos mormor innan jag for till tandläkaren och sen tillbaks till mormor för att träffa syster en snabbis ge barnen lite mat och sen avfärd hem till skövde igen! Jag mutade gossarna med godis på bussen för att dom skulle hålla sig vakna! och det funkade. Gustav somnade på två röda och Filip och jag la oss i sängen och läste en bok vi har lånat av mormor som handlar om en mullvad som får bajs på huvet och försöker sen ta reda på vem det är som bajsat på honom.... Mycket bajs alltså, men väldigt söt och hysteriskt rolig för en fyraåring...
Jag har nu precis slått ner min rumpa i soffan och ska wordfeuda lite och sen vankas..... "trumvirvel" GREY`S ANATOMY.....!!!!!! TJOHO som jag har väntat. Världens bästa tv-program.
Hoppas ni får en lugn och skön kväll...
kramisar

Inga kommentarer: