onsdag 3 februari 2010

Hej alla!
Jag har fått nys om en tävling som hålls av http://fotballfruen.blogspot.com/ och http://babyshop.se/ där man kan vara med och vinna valfrit plagg från sidan.... Och tänkte att det här vill jag vara med på! Men inte för min egen skull utan för min bästa systers skull! Hon har alltsedan filip föddes för snart tre år sedan kommit med kasse efter kasse med kläder och grejer som vi har fått ärva.. så vi brukar skämtsamt kalla filip för vårat lilla lågbudgetbarn... dessa grejer går sedan vidare till lilla gustav. Hon har aldrig bett om en krona för dessa grejer och nån gång emellanåt försöker vi köpa lite nya kläder och grejer till hennes grabbar... Men det vore så himla skoj att kunna få ge henne något som man själv i normala fall inte har råd med.. för att visa hur mycket vi uppskattar hennes givmildhet. Det jag skulle vilja vinna i sånna fall är jackan som heter Wave aqua och är från Molo i strl 110 den skulle göra min systerson till den coolaste grabben på sitt dagis...
kramisar

Inga kommentarer: