måndag 8 november 2010

Måndag

Har haft en helt underbar helg, med ett helt fantastiskt 90-års kalas för min vackra farfar... Det var så skoj att träffa släkten, med faster och farbror och till och med någon jag inte träffat på 20 år...Filip gjorde succe då han greppade mikrofonen och sjöng acompanierad av min pappa blinka lilla stjärna... så söt det var.. inför alla som var där och utan blyghet... det är morfars kille det! Gustav charmade brallorna av de flesta då han gick omkring med världens största leende och sa hej till alla under större delen vi var där.. Farfar själv var mer än nöjd med sitt kalas som bestod av det största kakbordet jag sett tårta och livemusik.. succé.

Söndagen tillbringades hemma med att städa och mysa med prinsarna.. det blev älggryta med pressgurka till middag och avslutningsvis kaffe och glass med boban och lella... en urmysig söndag!

Vad dagen ger vet jag inte... kanske ska vi ta oss ut i kylan och gå och käka pizza.. Filip är lite hängig och det känns som det är nått på gång... men man kan ju alltid hoppas att han bara är måndagstrött...

kramisar

Inga kommentarer: