tisdag 26 juli 2011

Ännu en dag i Karstorp

Vi gav oss av ganska tidigt imorse och for hem till farmor och farfar för att låna deras bil och kärra för at kunna transportera upp en "ottoman" med en extrasäng under upp till våran lilla stuga. Vi fick oxå ett par riktiga madrasser och lite dynor till våran utemöbel! Sen for vi vidare till jysk och inhandlade massor av kuddar och täcken, en dynbox till alla leksaker,vattenballonger en badrumsmatta till hemma och sånna bambugardiner eller vad man ska kalla det till stugan... varje dag kan vi göra nått litet, och nu kan vi oxå sova kvar där! Det ska bli sååå supermysigt. Ungarna älskar att vara däruppe och springer runt och busar och mår toppen, precis som vi! Och vi har oxå superbra grannar. Imorgon ska jag jobba från 6-12 och sen ska vi ta med gustav och inhandla hans födelsedagspresent! Ja jag vet att det blir försenat, men vi ska ta med honom till den där leksaksaffären som ligger ute vid gamla öb och dom öppnar inte förrens kl 13. Filip fick göra likadant när han fylde två.. åka dit och välja ut vad han ville ha... han valde en stor plasttraktor.. ska bli kul att se vad gustav väljer!

Filip tyckte det var jättekul på Jysk





Gustav har tagit på sig mina bikinibyxor runt magen och" möttan" vägrade han ta av sig idag!


Söta malin läser 91:an

finaste kom på ett lekbesök

Soffa med egengjord divan/säng

Gardiner på plats nu i hela huset
Kramisar

1 kommentar:

Emma sa...

Åh vilka mysbilder! Kul att fixa i dona.. Det har jag med börja göra.. ;) Svarade på din fråga på min blogg.. Om du inte sett det.. :)