onsdag 27 juli 2011

Supermys kväll

Efter jobbet idag (slutade ju vid 12) åkte vi till leksaksaffären med Gustav så han skulle få välja vad han ville ha när han fyllde år... Han valde en Gräsklippare!!! ratade bilar,traktorer och allt annat... en gräsklippare fick det bli! När vi kom hem klippte jag henke och Filip som började bli väldigt långhårig han oxå! Och Förlåt farmor men mohikanen är tillbaka... Sen skulle ju henke på vaktmöte och på kalejs ikväll då boban fyller år, så jag tog med mig mina nybadade gossar ner till kryddan och dom käkade pizza och jag avnjöt en supergod pasta med kyckling timjan och soltorkade tomater och till det blev det en stor stark... Det var jätteskoj att träffa Chami och Nabil igen, var ett tag sen jag var där och så hade jag turen att Allison kikade förbi oxå... sen prommenerade vi hem och köpte glass på vägen hem och nu sover gossarna! Imorgon hoppas vi på fint väder så vi kan vara på karstorp hela dan sen jobbar jag fre,lör,sönd....



Presenten
kramisar

Inga kommentarer: