torsdag 4 juni 2009

Myslunch....

Idag har jag bjudit hem min sambo på riktig myslunch... han ska få lax med färskpotatis och hummersås... serveras med vårens primörer.. sockerärtor och grön sparris! Till detta dricks ett alkoholfritt vitt vin ( han jobbar och jag med bebis). Till dessert blir det hembakade flarn som serveras med glass och fäska bär... jag tror han blir glatt överaskad....

Efter detta ska jag hämta filip på dagis och ge mig upp till maxihuset och leta skor.... måste ha ett par nya till bröllopet på lördag!
Imorgon ska vi leka med farmor och kusin emil som är hos dom och hälsar på ett par dagar... Det blir antingen barnenshus i tidaholm eller aspö... hursomhelst så kommer det bli en mysig dag!

Kramisar

Ps: Tack Linnie för en jättemysig fikastund i onsdags... får vi göra lite oftare tycker jag!

2 kommentarer:

Linnie sa...

tack själv

Anonym sa...

Tack för flarn-recept =)
Låter hur gott som helst ju! jag är sannerligen inne i en "söt"-period just nu. Kan äta ihjäl mig på sötsaker...
Är allt bra annars? Bättre nu?
Kram på dig och lilleman