söndag 31 maj 2009

Mors dag!


Tänk vad tiden går fort!
Idag firar jag min tredje mors dag! Trots att Filip bara är strax över 2 år, men han är ju född i mars så... Fast att den skulle börja redan kl 5 kanske jag inte hade räknat med!
Igår så var Filips morfar här och hälsade på! Han hade en spelning på Torsö med gamla polare och passade på att träffa sina barn och barn-barn oxå. Vi tog bussen till mariestad och sen kom henke och mötte upp och var med ett par timmar innan vi åkte hem på em! Filip sov 25 minuter i bilen på vägen hem och det var allt! Så nog trodde jag att han skulle sova längre än till kl 5 imorse... menmen!
Idag ska vi ha en lugn och skön dag! Jag var och köpte en liten pool idag som jag ska blåsa upp och ställa ut på gården... fylla med några hinkar vatten och ställa i hans lilla plastrutschkana... så han kan leka lite svalare i värmen..
En riktigt mysig mors dag till alla mammor!

1 kommentar:

Emma sa...

Tack detsamma gums! Hoppas ni får en riktig toppendag! :)
KRAM