lördag 16 maj 2009

i´m back...

Efter ett uppehåll är jag nu tillbaks i bloggvärlden!

Min mamma har legat på sjuhus med dubbelsidig lunginflamation och vi har haft maginfluensa.. så bloggandet har fått hamna vid sidan litegrann! Men nu är vi alla på bättringsvägen och jag är tillbaka!

Magen växer som den ska och det är nu bara ca 10 veckor kvar.... Filip brukar klappa mig på magen och säga bor det här mammas mage? och då säger jag - ja vem bor det här? då svarar han med - bebis bor de här... och klappar lite till...
Det ska bli så spännande att se hur han reagerar på det lilla nya knyttet som skall komma till oss!

Ikväll är det eurovision song contest som gäller och alla som känner mig vet att jag missar det inte för alla fester och pengar i världen.... jag tror till och med att jag skulle knippa igen om det var bebisdags nu....hahahaha Nån solklar vinnare finns det väl inte i år men ett par bra låtar bla Azerbajan, grekland, spanien, turkiet och danmark men man vet ju aldrig.... Bara inte norge vinner så är jag glad.... den är ju helt värdelös den låten!!! Fattar inte att folk gillar den.....

Jaja hoppas alla får en mysig kväll

kramis

1 kommentar:

Emma sa...

Kul o se att du e tillbaka i bloggvärlden.. :) Hoppas ni får hålla er friska ett tag nu då!
Denna graviditet måste la gå fortare nu när man har en liten oxå.. :)
Kram kram..