tisdag 19 maj 2009

Pizza...

Idag vaknade Filip 05:40 och var jättepigg!!!! Det blev tecknat som hjälpte oss genom morgonen... vi lyxade oxå till det med pannkakor till frukost. När dagis var slut gick jag och hämtade honom och promenerade ner till stan för att lämna in mitt moderskapsintyg till försäkringskassan och därefter gick vi till Riviera och mumsade i oss en pizza och lyxade till det med cola till maten... det var mysigt... bara han och jag! Nu har han precis lagt sig och somnar nog snart för han var riktigt tröttis..

I söndags var vi som vanligt hos farmor och farfar och åt en supergod middag... när vi sitter där och äter börjar han slå sig för näsan och skriker näää mamma hjälpa... näää, när jag tittar efter har han lyckats med konststycket att peta in en stor ostbit i näsan.... hahaha vad vi skrattade... efter lite pillande med baksidan av en hårnål fick jag dock ut den... och den var inte liten... hahaha lilleman... mycket ska dom små liven gå igenom!

Kramisar

1 kommentar:

Emma sa...

mysigt med pizza! det kanske vi gör imorrn, då vi har bilen hela dagen! :)