söndag 14 juni 2009

Söndag!




Jösses vad veckorna går fort... tiden bara rinner iväg!

Dagen har varit lugn och mysig och det har oxå hunnits med att städa och tvätta lite granna! Sen tog jag och filip en tupplur på 2,5 timmar.... hahahaha det var skönt.. När vi sen hade käkat gick vi upp till Maxi och inhandlade lite mat och shampo och sånt som var slut och unnade oss en god glass på vägen hem! Pappa var iväg på nått med sina vaktkollegor. När vi kom hem så lekte vi i Filips rum.. jag fick goda pannkakor från leksaksköket och massor av sylt... det var jättekul att ge mig sylt i allt... tom kaffet... har aldrig testat förut med caffe latte karamell är ju gott så man kanske ska prova....? ;o)

Lite bad och teletubbies och nu ligger han och sover.. Själv ska jag sätta mig framför tv:n en stund och njuta av min senaste last,,, JORDGUBBAR äter nästan en liter om dan!

Imorgon bär det av till mariestad för att hälsa på mormor och gå till tandläkaren...

Det är inte lät att få in all glass i munnen!

Jättekoncentrerad på matlagning!




Kramisar

1 kommentar:

Anonym sa...

hej vännen
någon ny liten skrutt på gång