lördag 11 juli 2009

Snart semester och en till.....

Ibland är man så trött att man somnar med flaskan i handen utan att orka varken lägga den ifrån sig eller sätta i nappen istället! Och att stänga munnen är ju inte att tänka på!


Det har inte skrivits så mycket de senaste veckorna, men jag har bara inte orkat... det är inte alltid man orkar sitta upprätt en längre stund på kvällarna numera och jag har passat på att sova mycket på dagarna! Nu är det enligt beräkning bara 2 veckor kvar och nu kan vad som helst hända närsomhelst! Vad tror ni att det blir och när kommer den lilla(e) ?


Vi har dock hunnit med en del skoj under de veckor jag inte har skrivit... vi har varit på törebodafestivalen och sett mora träsk uppträda live... det var en hit vill jag lova.. filip såg helt perplex ut... han visste nog inte om han skulle tro på vad han såg... det var ju dom fast det var ju ingen tv??? Hur kan det vara möjligt? Men mysigt hade vi det och så åkte vi ju lite karusell oxå!

Sen har Filip och jag varit med Jenny och victor på lek och buslandet i örebro och haft skoj oxå.. det var verkligen en hit... tror dock att det skulle underlätta att åka dit utan stor mage, så man kan följa med och klättra lite mera.. men skoj var det!

Denna helg har vi varit och kollat på mammas nya kollo.. det var jättefint! Filip satte sig i spöregnet i jordhögen och grävde! Det var lera överallt! Men skoj hade han! ;o) Sen har vi varit och fyllt på godisförrådet på åkes oxå... ett måste när man är i Mariestad.

Nu hägrar en skön slapparstund i soffan innan det blir läggdags...



kramisar!






Lek och buslandet!








Mora träsk i siktet!






5 kommentarer:

Emma sa...

Mysigt ni haft det!! :)

Jag tror det blir en pöjk, kommer den 1 augusti! :)

victoria sa...

Jag gissar på en liten mini-karlsson den 29 juli.

Martina.L sa...

jag tror det blir en liten tjej som kommer den 20e juli :)

Unknown sa...

Vad härligt ni haft det. Träffade Henrik på stan häromdagen och han sa då att det var ett par veckor kvar.
Jag är dock för harig för att spekulera, men önskar er stort lycka till med allt. Kram kram

Anonym sa...

Men åååå, asså sovbilden på Fille slår ju ALLT! Fy f-n vad gulligt!

Klart det blir en lillebrorsa som kommer. En liten söt Filip-kopia.

Tjejen, dottern kommer nästa gång ;)

Puss å kram från sthlm