tisdag 28 juli 2009

Tisdag!

Hej alla!
Idag har jag varit 2 barnsmamma i 3 dagar... och knappt fattat att det är så. Jag är väldigt trött och har ont, men är väldigt lycklig!
Förlossningen gick ju lite dramatiskt till då det gick så himla fort att varken jag eller lille gustav han med, så han fick plockas ut med sugklocka... och jag fick sövas ned efteråt för reparation.. så åtehämntningen denna gång går lite mer långsamt! Men jag har världens mest underbara sambo som tar hand om både mig, Filip och hemmet! Så jag behöver bara tänka på att vila och mata lille Gustav. Tack för att du finns och är världens bästa pappa och sambo! Jag Älskar dig! Sakta men säkert går det åt rätt håll och jag blir lite piggare och man får in mer rutiner i matning och annat för varje dag som går!
Det är en mycket nöjd liten kille vi har fått och väldigt matglad.. ibland känns det som han äter i flera timmar!


Lägger upp några fler bilder på Gustav och en på världens bästa storebror!


Kramisar!

6 kommentarer:

Anonym sa...

GRATTIS! Vilken liten söting... väntar med spänning på "the story".
Filip ser ut att vara en nöjd liten storebror!

MASSA KRAMAR
Kajsa
(fotballfruen.blogspot.com)

Emma sa...

Åh vilka fina bilder på era två pöjkar!! :D
Förstår att du behöver vila och ta igen dig gumman!
Ta hand om er allihopa! :)
Kramar..

Unknown sa...

men jösses....vad jobbigt det måste varit och det är det väl fortfarande....tänker på er.... Krama om dig själv och din familj från oss. Vi kommer gärna och säger grattis "live" en dag när du orkar. Kramis

Victoria sa...

som sagt....grymt lik dig...

Emma sa...

Ville bara säga att jag tänker på er o hoppas ni alla mår bra! =)
Kramkram!

Unknown sa...

Hejje?....hur mår ni?....väntar med spänning på uppdatering men förstår fullt att det finns annat att göra ;-) Kram från oss i Ryd