onsdag 22 juli 2009

Myror i benen....

Känner mig så sjukt rastlös just nu.... känns som man bara går och väntar och vaknar varje morgon och inget har hänt! Och inga antydningar på att det är nån som vill kika ut heller! Jag försöker att fördriva tiden, men nu när henke har semester så har jag ju än mer tid över då han hjälper till med lilleman.... Jag städar, promenerar och tvättar och stickar.... men tiden går alldeles för sakta.... känns helt annorlunda att vänta på nr 2 än på nr 1. Nu är det bara 3 dagar kvar till beräknat datum..... blir spännande och se när h*n vill kika ut! HOPPAS det blir snart!!!

Lilleman ligger just nu och sover middag och henke har en kompis här... så jag har lite egentid.... hoppas han vaknar snart! Solen skiner i alla fall idag efter många dagars regnande... i em ska vi därför passa på att tvätta bilen.... Filip älskar att vara med och tvätta pappas bil....
I morgon väntas regn igen så man får passa på!!!!

Kramisar på er alla!

1 kommentar:

Emma sa...

Förstår att väntan blir lång, särkilt emot slutet.. Hoppas den lill* vill kika ut snart!
Kram på er! :)