fredag 25 maj 2012

Gröna fingrar...?

Efter mina 4 timmars jobb idag bar det av upp till Karstorp med barnen.. ett kort stopp på vägen vid kss för inköp av glass (som höll på att sluta i katastrof då mitt kort vägrade släppa ifrån sig några pengar) innan vi landade i våran fina stuga. Idag stod sätta potatis på schemat. Och ja jag vet att dom inte kommer att vara klara till midsommar, och jag vet att jag inte har Sveriges grönaste fingrar och att jag fick fråga i butiken åt vilket håll man ska sätta groddarna, men det är så himlans skoj... Det kommer i alla fall bli väldans goda potatisar.. för det har jag redan bestämt. Imorgon blir det jobba fram till 4 och sen på kvällen är det den viktigaste på hela året... Final i Eurovision... Blir nog lite baugette med hemmagjord röra... Henrik har fått stränga order om att köra slut på barnen så dom ska sova hela natten...
Kramisar
Bilden visar mina örter som komma skall...

Inga kommentarer: