torsdag 24 maj 2012

Vilken dag!!

Vi har haft en helt underbar dag i dag, med massor av vattenlek, grillat och snälla glada barn. Jag har oxå planterat mina Vindruvor... två plantor har jag köpt och det ska bli sååå spännande och se om dom tar sig! Sen fick vi spontanbesök av söta Mikaela och hennes Ludvig. tack för att ni kom, jag blev verkligen jätteglad! ;o)  Jag har verkligen kunnat slappna av idag och verkligen kännt mig ledig och det har varit helt underbart... nu är det dags för jobb igen fram till torsdag nästa vecka, men jag har allt sett till att jag kan se Eurovision på lördag! Och ikväll är det ju semifinal nr 2... Lite bilder från dagen

Det har varit naket mest hela dagen... underbart


Mys i solen


mina vindruvor


Filip och hans kompis...



En liten en som var helt galen i vatten

En riktig livsnjutare


Synns på fötterna när man kommer hem vart man har varit


Kramisar

Inga kommentarer: