onsdag 23 maj 2012

i´m back!

Hej alla mina vänner!
Dags att komma tillbaka och blogga lite igen!  Har varit en tuff period med mycket jobba och lite tid över till annat! Och jag har känt att jag inte haft nån inspiration och blogga! Men nu kommer sommaren allt närmare och jag vet att det är flera av er som vill veta hur jag och pojkarna har det! Så nu är jag tebax!
Denna veckan är det Eurovision Song Contest som gäller i detta hus! Har älskat detta program sedan jag var 7 år och har i mina bekantskapskretsar alltid varit känd som schlagertokig, alla jag känner vet vad jag gör när det är schlager på tv! Har de senaste två åren fått en arbetskamrat som är precis lika tokig i detta som jag, även hans sambo har samma intresse! och det känns jätteskoj, någon man kan diskutera sina favoriter med som inte bara lyssnar för att vara snäll! Det kanske han gör ändå i och för sig, men risken minimeras ju lite när man vet att han gillar det i alla fall!
Vi har oxå börjat greja på karstorp, planterat lite grejer för barnens skull, lite jordgubbar (tack för plantorna martti och Carina) tomater, morötter, ärtor diverse örter mm och sedan har jag köpt som ska grävas ner Vindruvor... ska bli spännande att se om jag kan få dom att överleva.
Idag blir det upp till vinden och leta fram shorts till grabbarna sedan jobba.. fast bara 12:30-17:00 och imorgon är jag ledig! Hoppas det fina vädret håller i sig så vi kan åka ut till karstorp imorgon.
Kramisar

Inga kommentarer: