torsdag 28 juni 2012

En av sommarens bästa dagar!

Idag har jag varit ledig hela dagen! Jag tog mina grabbar och åkte tidigt i morse till Mariestad för att hänga med min syster och hennes två pojkar hela dagen! Och vi kunde ju inte ha fått bättre väder! Filip och Gustav har haft en helt underbar dag och haft så skoj! spelat fotboll, kört småcrossar, badat och lekt vattenkrig med sina kusiner!

Medans jag och min syster suttit i solen och druckit kaffe och tjötat! Mys på hög nivå!
Det bästa med att vara hemma hos någon släkt eller någon man känner väldigt väl och som har trädgård och en liten pool, är att man kan se ut hur man vill! Tex som i dag, jag har gått med nedhasad bikinitopp (för att inte få några solränder ) och uppkavlade förstora byxor hela dagen och inte behövt och bry mig!
Dagens outfit!
Innan vi for hem blev det utlovad fotografering och provsittning av Victors CROSS, gissa om det var en stolt lite kille som åkte hem idag!

Lagom när vi kom hem möttes vi av henke som skulle iväg på ett möte, så filip bytte mamma mot pappa och följde med och jag tog med mig Gustav upp och badade av honom och la honom... Han var inte svårövertalad det ska jag säga! Jag klippte oxå två cm på hans lugg så den slipper hänga i ögonen på honom, men mer får jag inte klippa.. det är han bestämd med den gossen!
Nu när alla ligger och sover njuter jag av lite fäska jordgubbar och snart är det sängdax för mig oxå... i morgon jobba 6-14
Kramisar

Inga kommentarer: