fredag 1 juni 2012

Våfflel dilemma!?

Idag valde jag att äta så här för att få
en snygg bild!

Vilken morgon! Ena sekunden bästa kompisar och andra som värsta fiender... det senare väljs gärna samtidigt som jag är på toaletten... grrrr
Men nu verkar lugnet ha lagt sig och efter en sen frukost vald av Gustav "Våfflor" ska vi nu försöka fördriva tiden inne tills det är dags för dagis! Jag jobbar 15 - 20 idag.
En sak som slog mig när vi satte oss och skulle äta var att hur olika man äter sina våfflor. Filip vill bara ha sylt vid sidan och doppa. Gustav ska ha både sylt och grädde vid sidan som sedan äts med sked. och jag vill helst ha grädde och sylt blandat vid sidan som jag sedan doppar våfflorna i. Fast får jag välja lyxvarianten så vill jag ha grädde, nougatsås och färska jordgubbar!
 Hur äter ni helst era våfflor?
Kramisar

Inga kommentarer: