fredag 15 juni 2012

Stopp i nagelns lamm!!!



Så duktiga killarna var idag! Det gick hur bra som helst! Hade dock lite svårt att sluta skratta, när dom konverserade med Tandläkaren under tiden han borrade! Eftersom han skrattade så han guppade nästan! -bra jobbat tandläkaren! utbrister filip när jag sitter med en spruta på insidan av kinden! Sedan frågar tandläkaren filip vad han heter? -jag har bytt namn! Jag heter Christoffer och bor i thailand och är femton år! Så där höll det på hela tiden! Jösses vad jag skrattade!
Efter lek och bus och ytterligare en utflykt, blev det mys i soffan, med youtube musik och chips och dricka! Gustav fick på sig sin pjamas som är en polispjamas, och jag sa till honom att gå in till henke och hålla fram handen och säga STOPP I LAGENS NAMN! Han går in håller fram handen och ropar högt och tydligt! STOPP I NAGELNS LAMM hahahaha inte så lätt med bokstäverna alla gånger!
Nu fotboll och sen sova, imorgon jobba 6-16 Trevlig helg på er alla vänner!

Inga kommentarer: