onsdag 21 september 2011

Beslut fattat!


Jag kan flyga jag är inte rädd......
 Filip ska inte byta dagis! Han ska vara kvar på sin avdelning där han är nu! Detta bestämdes efter ett väldigt bra samtal med personalen på dagis idag på fm! Och det känns väldigt bra i hjärtat!
Snart ska jag iväg och jobba, det blir till att sätta på sig regnkläderna innan jag sätter mig på cykleln!
På lördag ska vi hem till thomas och umgås och inspireras av goda italienska viner inför italienresan.... nu är det inte långt kvar! 22 okt lyfter planet! Måste bara komma ihåg att ringa så jag kan få lite lugnande... annars blir det ingen rolig flygresa! Tror nästan att mina kamrater är mer oroliga för hur det ska gå med mig än vad jag är! Men det kommer att gå så bra och vi kommer att få så skoj!
Kramisar

Inga kommentarer: