torsdag 15 september 2011

Hmmm vilken ......dag!?

Kommer inte riktigt på nått bra ord att sätta framför dag. Det har varit både en lång och kort dag, jobbig och rolig... mm. Så jag nöjer mig med  ......dag!? Det har varit mycket att göra på jobbet idag, men tiden har gått snabbt och jag fick superbra hjälp av susanne som jag oxå for iväg och käkade lunch med på kryddan idag! Vi har känt varandra i typ ett år nu och jobbar bra ihop och har även umgåtts lite privat! Vi är så olika två personer kan vara, hon åker jeep och är med i hemvärnet och gillar raggarbilar. Inte riktigt mina intressen men jag värdesätter hennes kunnande och vänskap mycket! Och idag fick jag lite bekräftelse på att hon tycker likadant då vi pratade om något som gör att man känner att hon litar på mig! Och det kan hon ju såklart, men det är liksom ett ganska bra pris att få tycker jag!
Grabbarna var trötta men på glatt humör när jag hämtade dom... och nu ligger dom och sover gott...
Jag tar en slöstund på soffan och lite tv sen sängen... en förkyld anna = en liten trött ynklig,gnällig och väldigt synd om!
Kramisar



Dålig bild, men ett av dom finaste korten som finns på en liten filip
Så här ser våra äpplen ut hemma om man inte lägger undan dom
Mina ungar har inga problem
med att ta sin hostmedicin, Det blir ännu
roligare om man får den i sprutan

Inga kommentarer: