söndag 11 september 2011

Dagarna som bara susar förbi!

Sorry att det varit lite dåligt på uppdatering ett par dagar, men det var en intensiv 6 dagarsvecka som bara försvann och den lilla egentid som fanns kvar på kvällarna orkade jag inte göra många knop. Men ny vecka nya tag! Imorgon blir det jobba 6-15 då en arbetskamrat är sjuk, tråkigt för henne men bra för mig! Sen är det sagt att jag ska vara ledig 2 dagar, men man vet ju aldrig! Är så sjukt sugen på att klippa av mig allt håret igen, man sätter bara upp det i en tråkig toffs och inget mer... och sen har jag blivit så inspirerad av flera runt mig som klippt sig och det är så snyggt! Men har inte riktigt bestämt mig hundra än??? Vad tycker ni?
Ska ta hand om min lilla sambo oxå som har en supertuff vecka framför sig, med långa dagar med inventering och grejer.
Hoppas ni får en bra vecka allihopa
Kramisar

Inga kommentarer: