torsdag 2 april 2009

Ensamma mamman... del 2

Jag har haft en urskön dag idag! Passade på att vila lite extra... Har städat källaren och även fått en hel del i hemmet gjort! Tog en sväng till maxi-huset och införskaffade mig 2 par nya taights... och även lite mat! Nu sitter jag med en mugg kaffe och väntar på att lilleman ska komma hem!

Ska oxå passa på att pusha för alla som vill mamma-trimma inför sommaren... känner en tjej som har startat igång ett nätverk för mamma trimmare http://mammatrim.blogspot.com/
alla som vill får vara med!

Måste oxå erkänna att jag inte är den mest hängivna mammatrimmaren.. men anser att man kan få njuta lite extra av det goda när man väntar smått.... men efter nedkomst så...... Sen inser man oxå när man fått barn.. i alla fall jag att det forna jag, som jag såg ut när jag träffade henke ligger ganska långt borta... (se bild nedan) men livet får andra prioriteringar och mina krav på mig själv har väl kanske minskat! Inte så att jag struntar i hur jag ser ut absolut inte... men kroppen ändras ju oxå efter man har fyllt 35, så man kanske får anpassa sig lite grann!

Kramisar

Inga kommentarer: