onsdag 15 april 2009

God förmiddag!


Har inte orkat skriva på ett par dagar, men solen och det fina vädret har gjort att man bara vill vara ute och göra saker hela tiden! Och sen på kvällen när man kommer in så är man helt slut efter dagens luftinjektion.. så det enda man orkar är att ligga på soffan och päsa! Idag ska jag ta tag i nästa boaprojekt... jag har ju redan sorterat i källaren, kylen har fått sig en storstädning och filips kläder har storlekssorterats... nu är det nästa projekt .. min garderob som ska rensas och vikas iordning! Före och efter bilder kommer ikväll!

Och till lunch idag blir det en flottig pizza på Kryddan som jag varit sugen på i flera dagar... Ska möta upp min sambo och riktigt götta mig...

Till sist lägger jag ut en bild på den inte så lilla magen längre... shit vad det går snabbt.. bara tre månader kvar tills den lilla(e) tittar ut.... längtar....


Kramisar

1 kommentar:

Emma sa...

Sicken söt liten mage.. Tycker inte den ser såå stor ut.. Mysigt, förstår att ni längtar nu!! :)
KRAM