fredag 17 april 2009

Fredag morgon

Och dagen började så som man helst inte vill att den ska börja! -mamma sissa nenne -mamma! kl 05:20... jag tänkte att om jag låtsas att jag inte hör somnar han om då? Hepp funkade inte.... jag går upp och fixar välling och går in och ger honom den och tänker... han kanske somnar om nu!? Hepp inte det heller... så nu har vi varit uppe en stund och kollat på rorri racerbil...dora och lazytown. Hunnit med att byta bajsblöja och leka i rummet... Nu ville han sova , men det låter inte som att det går så bra... kanske "måste" jag lägga mig hos honom! Vi får väl se vad som händer!

Igår tog jag och Filip bussen upp till Aspögård och tittade på djuren.. han älskar att springa runt där och kolla på kossor, får och kaniner... vi plockade maskrosblad som vi matade kaninerna med... och fick titta på när fåren blev kloklippta! När tjejen satt där och höll fast det väldigt starka fåret började hon skratta.... bakom sig hade hon 3 små killingar som stod och drog i hennes tröja och ville ta sig en munsbit av denna,,,, hahahaha det så för kul ut! Sen kom Henke och mötte upp oss och vi satte oss och tog en glass innan vi for hem! Det var en mysig dag!

Kramis



Inga kommentarer: