lördag 4 april 2009

Lördag!

Idag har det varit en helt underbar dag ju! Solen har varit framme hela dan! Filip vaknade halv sex, men efter en flaska välling somnade han om och jag fick faktiskt väcka på honom kl 09:30.. sen har han varit vaken hela dagen... visst har han varit lite grinig nu framåt kvällen, men i det stora hela har det gått jättebra! Så jag tror inte det blir speciellt svårt att få honom att somna idag! Vi har oxå varit på tippen och kastat massa skräp lekt i sandlådan och varit hos farmor och farfar och ätit den godaste köttgryta jag ätit nån gång tror jag... burgundisk köttgryta, med massor av rödvin,rimmad bog, champinjoner syltlök och annat gott i... den hade stått och puttrat sen i morse...och var sååå god.... ...

hepp nu ska jag ta upp mina pojkar ur badet innan dom blir russin.... Ha en bra lördagkväll allihopa!

Kramisar

Inga kommentarer: