fredag 8 april 2011

Bokläsning!

Nu på morgonen har jag packat färdigt väskan till grabbarna eftersom dom ska sova hos farmor och farfar! Tack för att ni finns!
Filip vaknade inatt och komm in till mig, men han somnade om efter en stund! Men resultatet blev att jag och gustav fick gå in och väcka honom halv 9... så nu ligger han i soffan och dricker sin morgonvälling!
Igår kväll när jag skulle lägga mig och som vanligt gick in för att stoppa om filip som jag alltid gör... såg jag en stor hög under täcket! Han fick ligga och läsa lite själv igår då Gustav skrek som en stucken gris! Och läst hade han gjort med besked.... Han hade tömt ena hyllan med böcker så han hade nog 20 st i sängen...tur att jag går in varje kväll... hade nog inte varit så skönt att sova på dom... Snart dax att gå till jobbet! Och ikväll kommer Henke hem!
Kramisar

1 kommentar:

Emma sa...

Ha en skön helg!! :)