lördag 16 april 2011

J--LA J--LA SKIT!!!!

Behöver jag ens säga det igen?
Så fruktansvärt sur är jag! Vi åkte idag ner för att inhandla den soffa vi sett ut sen länge och senaste dagarna spanat in på chilis hemsida! Bara för att veta att det är ett par månader sedan man sålde ut den och att den inte längre finns i lager!!!!! Hallååååå, Skojar ni med mig? Den finns ju på hemsidan! Det står ju inget där! Nää vi vet vi har sagt till dom flera gånger om en uppdatering, men inget händer! Kul! Så nu vet vi inte vad som landar i vårat vardagsrum så småningom och inte heller när.... Kan man inte få vara lite glad ett litet tag?
Behöver jag tillägga att jag har mejlat ett argt brev till chili...grrrrr.. tror jag ska bojkotta den butiken framöver!
Kramisar

1 kommentar:

Sune...the girl sa...

Men herregud varför ens ha en hemsida om dom inte uppdaterar den liksom. Skitbutik!