lördag 23 april 2011

PÅSK!

Det har varit några fullspäckade men roliga dagar.... Jag har jobbat tors - lörd och däremellan hunnit med att fira lite påsk!  Igår långfredag bar det av upp till farmor och farfar på påskmat och bus med kusinerna för henke och barnen... jag mötte upp efter jobbet och fick lite mat jag oxå.. Det var två trötta och skitiga ungar som mötte mig när jag kom dit! Men dom var glada och hade haft skoj! Efter det tog vi svängen förbi karstorp där boban med famij befan sig och grillade med marinko, natasha och per och hans grabb... lite öl och vin .. det var så trevligt att vi fortsatte här hemma och per och hans grabb stannade kvar över natten... jag gick och la mig kl 23 med grabbarna hade suttit uppe till strax efter ett! Imorse vaknade gustav kl 7 och väckte alla sen fixade jag frukost och drog till jobbet! Resten av gänget tillbringade ännu en dag i det härliga vädret på karstorp med grillning och bus och lek! Jag blev hämtad efter jobbet och fick lite grillat jag oxå! Henke har lagt sig för att sova en stund då han ska jobba ikväll och barnen ska strax gå och sova... det har varit en helt superbra påsk.. trots att jag inte firat nått med min familj allas.... Vi får ta igen det nästa år! Lovar!
Kramisar

1 kommentar:

Emma sa...

Kul att se dig en sväng på Maxi in action! ;) Tack åter igen för påskägget till A! :) Kram