onsdag 13 april 2011

Tandläkaren.....!!!!!!

Jösses vilken dag! Började med att bli sena då gustav bestämde sig för att sova middag i tre timmar.... Sen upp till maxi och inhandla ett par grejer till mamma innan det bar av till Mariestad och middag hos Mamma... lyxigt och grabbarna åt.. Gustav stannade kvar hos mamma medans jag och filip tog cykeln och åkte till tandläkaren.. men det var inget skoj alls.... det enda som var skoj var att fylla på den lilla muggen med vatten och efter varje mugg (det blev fem) säga åh vad törstig jag är!!!! När hon försökte prata med honom svara de han... -sluta! Jag orkar inte prata med dig hela tiden!!!! Efter lite lirkande från min sida fick hon kolla på tänderna... men några klistermärken eller annat tjafs det ville han INTE ha... för -jag gillar inte sånt där! Det var det för den här gången!
Sen bar det av hem och en sväng förbi våmb och säga hej till farmor och farfar! Väl hemma bad,kvällsmat och sedan sängdax.... och lyssna.... inga problem.... tror Gustav vet att det är greys ikväll och mamma behöver egentid!
Kramisar

Inga kommentarer: