söndag 3 april 2011

Söndag morgon!

Fick sova nästan hela natten! Gustav vaknade till vid 1 men somnade om ganska snabbt och sov sedan till halv 7! Det tycker jag är helt okej! Filip vaknade strax efter så nu är morgonen i full gång! vi har lekt med bilar och läst böcker och just nu äter Gustav lite gröt! Filip äter om en stund... han är som sin mamma, måste vara vaken en stund innan han äter! Gustav däremot äter vad som helst och närsomhelst! får se om vi hinner ut på gården en sväng innan det återigen är dags att iklädda sig rollen som Karin Kluddra och ta sig an dagen utmaning och måla barn på Maxi! Det enda som skulle vara negativt med det roliga jobbet är att jag för andra söndagen i rad missar söndagsmiddagen  hos farmor och farfar! Men jag får väl ta igen det nästa vecka! Hoppas ni får en mysig söndag med tre av era favoritkillar!
Nu ska jag ta hand om mina två små innan det är dags att fixa till sig! Hoppas alla får en bra söndag!
Min version av Hello Kitty!
Kramisar

Inga kommentarer: