tisdag 5 april 2011

Ledig tisdag!


Idag har jag varit ledig och dagen blev full av äventyr! Först mötte vi upp mormos som skulle till kss på em på efterkontroll efter starroperationen, gick på maxihuset där hon köpte sig en pjamas och jag inhandlade några saker på Maxi. Sen blev det Mcdonalds på mormors nota! Och så hade hon med sig klubbor till killarna... det var blåa klubbor därav bilderna ovan! Hahah mormor visste inte att dom färgade av sig och hade tänkt att själv ta en på bussen hit! Det var nog tur att hon inte gjorde det!
sen var vi ute på gården och lekte en stund och jag hjälpte grannen att laga deras barnvagn som hade fått punka på ena hjulet! och sen följde vi med in till dom en stund! eftermiddagen avslutades här hemma med kaffe och cheesecake som jag fick av manne och hans söta blivande fru meera som var här i gårkväll och åt våfflor! Vi är ju bjudna på bröllopet som går av stapeln i juni i London! Ett tredagars bröllop i london... ganska spännande! Nu badar killarna och strax blir det kvällsrutin och sen litte slapp i soffan!
Kramisar

2 kommentarer:

Emma sa...

Kul att åka till London! :) Dit vill jag tillbaks en ggn till iaf.. :)
Hoppas ni får en mysig tripp!

Anna sa...

Vi vet inte om vi kommer iväg än... vet inte hur vi ska göra med barnen och så! Det är ju tre dagars bröllop det handlar om...