torsdag 7 april 2011

Gustav till salu!

Ibland undrar man vad som finns i huvudet på barn.... Gustav har verkligen reagerat på att jag jobbat mycket det sista.... från att ha kunnat lägga in honom i sängen med en flaska välling, stänga dörren och äga godnatt till att bli kvällsmonstret som vägrar sova... ropar mamma gråter ska ha öppen dörr med musik på så han hör oss och oftast slutar det med att jag får sätta mig med honom i soffan i famnen för att han ska somna! Och det brukar ske vid runt nio! Undrar hur länge det ska pågå! För ni ska ju inte tro att pappa duger nää då mamma ska det vara!
Imorgon ska jag dema igen och sen är jag ledig i helgen... på söndag blir det en sväng till Marietad då min mamma fyller år! Henke jobbar helgen på mm så jag tar bussen och åker dit med barnen!
Nu ska jag packa färdigt väskan inför barnens övernattning hos farmor och farfar imorgon... och sen få i mig en macka innan sängdax!

Kramisar

Inga kommentarer: