söndag 12 juni 2011

Helgen...

Vilken underbar sambo jag har haft i helgen! Jag har verkligen kännt att jag har behövt egentid och inga barn omkring mig! Och henke har ställt upp till hundra procent och låtit mig vara ensam uppe i karstorp och greja med stugan i två dagar utan ett pip... Jag har haft det helt underbart.. Jag har målat och fejat och grejat... tagit kaffepauser och rensat bort massor av grejer.. tagit lunch och fortsatt.. jösset vad mycket jag har fått gjort! Nästa vecka ska golvet i köket läggas in och sen är insidan nästan klar.. visst behöver vi en del möbler typ köksbord och så, men snart kan vi börja flytta in för övernattnig... ska bli sååå mysigt!
Söndag kväll rundar jag av i soffan helt ensam då henke jobbar på balen! Och efter att ha ätit en megatallrik med klyftpotatis och tzatziki blir det nu lite jordgubbscheesecake...
Hoppas ni har haft en bra helg alla
kramisar

Inga kommentarer: