onsdag 15 juni 2011

jobba jobba jobba

Den här veckan blir det många pass när jag sluta 19 typ! Så tiden till att blogga är ringa! Och det blir ju inte mer tid till det när barnen vägrar att somna som dom brukar kl 19.. igår var båda grabbarna vakna när jag kom hemm kl halv 8, dom hade snällt lagt sig för att sova tills gustav vägrade att sova mer... anledningen var att hans blöja behövde fyllas på och det kändes när jag kom in genom dörren! Sen var det inga problem att lägga filip, men gustav var helspeedad och det tog ända tills halv tio nästan innan vi fick honom att sova... Men han har i alla fall sovit hela nätterna dom sista nu i sin egen säng igen och det är skönt! Idag är det jobb i Delikatessen igen och vi har en beställning på 12 kilo uppskuret... skönt att det finns helautomatiska maskiner till hjälp! Har oxå äntligen lyckats byta bort mitt lördagspass så nu blir det utgång med jobbgänget på fredag... Allsång är det som står på programmet och det ska bli såååååå kul! Händer ju inte allt för ofta att jag går ut på krogen! Har oxå lyckats få tag på ett perfekt köksbord till kollot som vi ska hämta på torsdag kväll och dom ska bara ha 400:- för det!
Hepp nu måste jag väcka hulliganerna innan det bär av till Maxi...
Kramisar

Inga kommentarer: