lördag 18 juni 2011

Vilken helg det har varit! Åh vad skoj jag har haft! Gårdagskvällen ute med maxigänget  blev över all förväntan! Vilket partygäng! Tack alla för en toppenkväll! Trots att maten lämnade en del att önska var stämningen på topp. Men när kl blev 12 började jag gäspa av trötthet så jag rundade faktiskt av och begav mig hemåt! Och fast jag fick sovmorgon kunde jag inte sova längre än till 9... men bättre än inget! ;o)
Idag tog jag sen med mig grabbarna ner till stan och besökte barnens dag ... det var ju en massa tivoli och grejer.. och vi har åkt karuseller ätit på McDonalds och vunnit en massa grejer... en var det oxå uppträdande av Bananer i pjamas! Filip var helt lyrisk och jag fick slita med honom efteråt med tårar i ögonen.. för han ville vara mera med bananerna! Lilla sötisen! Han älskar verkligen sånt! Henke mötte upp efter jobbet och åkte radiobilarna med filip och så vann vi en jättebasketboll.... Henke har åkt med grabbgänget och grillar lite ikväll och gustav var så trött att han somnade kvart över 6 filip ska snart gå och lägga sig han oxå och jag tror nog att det blir ganska tidigt i säng för mig oxå! Och jag är väldigt mätt just nu då kvällsmaten bestod i raggmunk och stekt fläsk! Här nedan kommer lite bilder från dagarna... jag får be om ursäkt att dom är så suddiga, men det är nått med linsen på min telefon, så jag ska lämna in den och få det fixat!
Kramisar


redo för utgång....

del av gänget

mera gäng

Johan mår bra

Linnsan ;o)

killen som matchar drinken med skjortan

there are no words

Väntar på bananer i pjamas

B1 och B2

Filip tog ett snack med dom efteråt

Och fick kramas lite oxå

Det är superskoj att köra bil

Mina hjärtan

Kärlek

Radiobil med pappa
Tack mina mysprinsar för en mysig dag på stan....
Kramisar

1 kommentar:

Anonym sa...

Oj viken snygging du är Anna!Välförtjänt utekväll för dig.Vilka fina barnbarn det finns här i världen också. Lyckliga farföräldrar.Kram Farmor/Farfar