söndag 5 juni 2011

The Outfit!!!

Skulle nu ikväll med henkes hjälp ta några bilder på min nya outfit och visa er som jag lovat! Och det var ju inga problem... men när jag sedan skulle kolla på dom i datorn så var det något som såg annorlunda ut... det tog ett tag innan jag fattade att när jag vred på ursprungsbilden, blir jag liksom ihoptryckt och detta gör att jag helt plötsligt ser lite kurvig ut... kan man göra så på riktigt oxå?  Lägger ut båda bilderna för att visa er så fattar ni vad jag menar! En bild på skorna jag tänkt ha till oxå!
Efter maten idag tog vi med en balja vatten ut på gårde och lekte en stund innan henke kom hem! Då tog vi bilen till maxi och inhandlade en mans stolthet... en grill!!! Stor och rund och fin... och med lite tillbehör.. ihopsättning och invigning sker imorgon då vi tänkte tillbringa en del av dagen på vårat kollo... och då ska jag oxå ta lite bilder så att ni får se hur det ser ut!
Kramisar


2 kommentarer:

Emma sa...

Snyggt! Den passade dig! Hoppas ni får en mysig dag imorrn m invigning av ny grill o allt! :) Kul att få se kort på stugan sen.. Kram!

Marina sa...

Oh la la! Vilken babe;) Ursnygg outfit hördudu;)
P.S: Paula & jag tittar kanske förbi Skövde en sväng nångång mellan den 18/6-23/6....;)
Massor av kramar!
/Marina