onsdag 1 juni 2011

Ledig och jobba...

Gustav på bussen
Filip på bussen (ser ut som han sitter och drömmer)
Innan bibblan öppnade.. Filip gjorde som dom andra som satt där
tog sig en tidning och slog sig ner för att läsa!
Mysigt att gå hit

Idag började jag jobba kl 2 så på förmiddagen åkte jag med barnen ner till stan! Vi åkte buss fram och tillbaka, något som båda mina gossar älskar.. dom blir verkligen helt förtvivlade när bussresan tar slut! Och det spelar ingen roll om vi åker här i stan eller en längre sträcka som till Mariestad. Lika tråkigt varje gång det tar slut. Vi skulle fixa med lite papper och gå till biblioteket! filip gillar att gå dit och vi lånade böcker om Halvan och Alfons Blåberg... hur jag än försöker att berätta att han heter Åberg så nää mamma han heter inte så han heter blåberg! Det måste väl låta så i han små öron! Sen for vi hem och gjorde lunch till pappa och oss... Och sen var det jobbdax! Idag har jag varit i frukten... superskoj att få göra så mycket olika och imorgon ska jag vara där igen! Henke är ledig och hemma med gossarna!Åh vad jag hade sett fram emot att komma hem ikväll och kolla på greys anatomy..det är ju onsdag och kl 21 är ju liksom helig då, men jag kom ju på att jag var så smart förra veckan att jag ville se mera så jag kollade in dagens avsnitt på webben redan förra veckan... Grrrr snacka om att känna sig lurad och det var ju jag som lurade mig själv!
Hepp nu är det strax sängdax... börjar 07:00 imorgon...
Kramisar

Inga kommentarer: