tisdag 16 augusti 2011

Hjo och linnie

Idag tog vi oss en tur till Hjo ihop med Malin och Branko.. Vi hade en jättemysig dag och köpte lax och potatissallad och satte oss i hamnen och åt! Vi hade ju superfint väder oxå. Sen tog vi en promenad och strosade tunt lite och kikade på det gamla ångloket i hamnen innan vi satte oss och tog varsin glass på moster Elins glasscafé. Tack igen för en supertrevlig dag!
När vi åkte hem kom henke på att han skulle behöva klippa gräset på karstorp, så jag och barnen gjorde ett spontanbesök hos linnie och hennes ungar. Där var det fullt pådrag och linnie skulle iväg och jobba och hade ytterligare en vännina där och hennes söta gosse, men kaffe fick hon fram snabbt som attans.. Du är en cool tjej du min vän! Malin och gustav satt en lång stund ute på gatan och stoppade små stenar i brunnen och filip fick låna en cykel och drog iväg med dom stora grabbarna... Nu sover dom så sött i sina sängar och vi ska kolla på en film, det blev ingen igår! Ostbågar var Henke så snäll och inhandlade till mig så nu har jag det bra! Imorgon ska vi åka ut och hälsa på en arbetskamrat till mig på fm, hoppas vädret håller i sig nu dom sista semesterdagarna!
Kramisar

Mysigt att äta lunch ute

Jätteskoj att kolla i tåget

Sötisar
Spännande när det säger PLOPP!!!




Inga kommentarer: