måndag 1 augusti 2011

blonds have more fun....

Jag har sällan skrattat så mycket som jag gjort dom senaste två dagarna... igår tog jag tag i saken som Henke och hans kompis Boban pratat om länge och köpte hem hårfärg för blondering.... och ljusare gul, blev resultatet efter två omgångar på dessa mörka herrar.... Boban har haft total panik och inte ens 60 kommentarer på Facebook kunde få honom att behålla färgen en vecka ens.. så när han gav upp gjorde henke det oxå! Men skrattat har vi... det kan jag lova...

Imorgon jobbar jag igen, men på onsdag är jag ledig och då ska vi göra en dagsutflyckt och åka med min mamma ut till Visingsö och hälsa på min morfars syster som är 82 år och bor kvar där i deras föräldrarhem....Spännande för grabbarna att få åka färja och remmalag... på vägen hem blir det nog att inhandla lite polkagrisar....
Kramisar

Inga kommentarer: