lördag 6 augusti 2011

kråkberget

Idag har varit en helt underbar dag. Vi har tillbringat nästan hela dan på jeepträff på kråkberget . Så himlans skoj har vi haft det. Filip åkte med i Susans mans bil i säkert en timme och Gustav sov i typ tre timmar i allt motorljud och sorl. Filip var helt överlycklig att Susan hade med sin son Oskar och vek inte från hans sida för en sekund... Själv fick jag oxå åka med en sväng.. Jag Susan och Filip tog en tur... Och jag måste nog säga att det var lite läskigt... Kändes som bilen skulle välta... Men kul att ha testat. Nu har Filip däckat har hemma och det verkar som att Gustav finner sig till sm oxå... Men man ska inte hoppas för mycket....


Filip sitter och spanar bilar med pappa

Filip och fina Oskar

Han var sååå himlans gullig med filip

Filip och jag i bilen


Kramisar

PS: Tur jag inte hoppades för mycket... det tog en timme att lägga Gustav... men sen fick jag ett sms att jag vunnit femhundra spänn i en motorsprängar-tävling-gissning.... det känns helt okej!

1 kommentar:

Emma sa...

Grattis till vinsten, vad sköjj! :)