onsdag 17 augusti 2011

Ytterliggare en toppendag!

Idag fick filip följa med henke till gymmet! och det hade gått ganska bra att vara på barnpassningen hos gulliga Janina, bara man blev lovad att åka till biltvätten efteråt! Fast det fick bli senare på kvällen, för efter träningen bar det av till susanne och hennes familj strax utanför falköping! Vi hade jättetrevligt och fick supergod äpplepaj! Oskar susannes son är en helt underbar lite kille! Trots att han hade kompisar där, struntade han i dom och lekte med Filip och Gustav hela tiden! Gör säkert inget att Filip har honom som stor idol när vi träffar dom, han vill helst inte gå tre cm från oskar över huvud taget! Tack för en supermysig dag!
Väl hemma svängde vi förbi McDonalds (igen) och käkade då klockan var rätt mycket! Sen tog Henrik med sig Filip och åkte upp till våmb och hjälpte sina föräldrar att slänga skräp på tippen! Och sen blev det oxå den utlovade biltvätten! Gustav och jag hade en jättemysig stund här hemma och satt och busade då han helt plötsligt slänger armarna runt halsen på mig och säger -Mamma! Jag älskar dig min skatt! Att jag inte dog!
Nu slöa vid soffan och prata lite med Branko som är här och hälsar på!
Kramisar

1 kommentar:

Emma sa...

Roliga dagar ni haft! Här har det varit några lugna dagar, skönt det med! :)