söndag 7 augusti 2011

Dagen före...

Dagen har bestått av mest packning och städning... alltid skönt att ha det städat hemma innan man ska åka bort. Finns inget värre än att komma hem till en stökig lägenhet! Imrgon bär det alltså av till Kolmården med Filip... Gustav hyser vi in hos farmor och farfar så den store ska få lite egentid... Vi ska bo på vildmarkshotellet i år igen precis som förra gången och det ska bli sååå mysigt! Min bror och hans sambo och deras Amanda kommer oxå upp, men bara över dagen.
Just nu sitter jag i telefonkö efter att jag upptäckt att en klåfingrig unge!!!!! Vet inte vem av dom, lyckats spärra min bankdosa... Praktiskt dagen innan man ska åka iväg :o(
Nästa gång jag bloggar är vi på väg mot norrköping....
Kramisar

2 kommentarer:

Emma sa...

Ha en mysig minisemester!

Victoria sa...

Nämen, är ni där i morgon med? Vi sa dit då?