tisdag 24 maj 2011

Dagisdags!

för killarna idag.... gustav vaknade strax före 5 men somnade om hos mig och sov till halv 7.. märks att han börjar bli bättre nu.. de sista dagarna sover han nästan hela natten i sin egen säng... innan har han vaknat kl 12 varje natt och ska sova hos mig! Skönt för alla att få lite rutiner igen! Och jag ska passa på att städa undan lite, men först en kaffe med världens bästa Linnie!
Det finns för och nackdelar med att ens sambo är i Grekland Fördelarna är att ingen annan än jag ser klädhögen på golvet jag dragit fram för att sortera.... Jag kan styra upp dagen som jag sjäv vill  och äta det jag tycker är gott! Nackdelarna är att man själv får ta vaknätter och griniga ungar och man har ingen att berätta små vardagliga saker för... Det ska bli skönt att Han kommer hem på fredag! Love you!

Kramisar

Inga kommentarer: