lördag 14 maj 2011

Natten från..... Gahhhhh

Gustav vaknade kl halv 10 igår typ och vägrade somna om, men jag ville inte ta upp honom eftersom då kunde han vara vaken hur länge som helst... Istället blev det en 2,5 timme lång fight mellan en skrikande unge och mig....jag var så trött och ville bara sova, trodde han skulle väcka filip så han skrek! Sedan tyckte båda grabbarna att det var morgon kl 6... så med ca 5 timmars sömn idag och lika mycket igår tar jag mig an den nya dagen,,,,
Idag kommer Lisa och grabbarna hit, men jag hoppas kunna åka upp till karstorp och fylla på ny jord på vissa gräsplättar och så lite gräs i alla fall innan det blir schlagerkväll... Om 6 dagar åker henke till grekland med gymmet och då vill jag ha det gjort...
Hepp dags att få i sig lite mer kaffe....
kramisar

Inga kommentarer: