söndag 22 maj 2011

Superduperdag!

Idag har verkligen varit en bra dag! Gustav vaknade iof sig väldans tidigt, men tog igen det när han sov lite tidigare idag1 Sen åt vi en sen frukost och gjorde oss i ordning och gick till colorama och beställde tapeter och golv till kollot...efter det blev det en shopping på maxi där det inhandlades inte bara en utan 2 st bikinis.... Jag hade hittat en som jag ville ha.. gillar de lite bredare trosorna, men nu såg jag en till... och jag ha inte köpt en ny bikini på jag vet inte när och så tänkte jag att kan henke åka till grekland en vecka, då kan jag köpa mig 2 bikinis... ellerhur?
Em tillbringade vi med zdravka och barnen och utelek till halv sex... sen var det inga problem att få killarna att sova... Filip somnade i sackosäcken, så jag fick bära in honom... sötisen.
Henrik är så söt och ringer hem varje kväll och kollar läget.. dom har det superbra... och det är skönt att höra! Fast det känns att han inte är hemma.....


Kramisar

1 kommentar:

Emma sa...

Skönt att ni mår bättre! :) Klart du ska unna dig bikinis!! :)
Kram!