tisdag 17 maj 2011

Tröööööött....

är bara förnamnet på hur jag känner mig idag! Gustav har hostat i flera nätter och det har varit eurovision vilket har resulterat i att jag har typ fått sova 4-5 timmar de senaste fem-sex nätterna... lägg till det att jag har tre snoriga killar hemma... värsta veckan på hela månaden... och jag har diskat upp allt från stugan och tvättat mattorna... Behöver jag säga att det blir tidigt i säng idag!
Sänder en extra tanke till Dig idag oxå Linniebaby.... vars man åker till afghanistan ett halvår idag! Det kommer bli en tuff resa för er alla, men ni kommer att komma ut starkare än nånsin på andra sidan... det är jag övertygad om.... Love you!
Det har oxå varit en väldigt bra dag på jobbet idag, med trevligt arbetssällskap och vi har fått massor gjort... kändes jättebra att gå hem idag!
Kramisar